Da li je Instagram pravi izbor za Vaš brend? Da!
Evo zašto bi trebalo da koristite Instagram za posao, bez obzira u kojoj ste industriji.
Sa više od 2,1 miliona korisnika u Srbiji i više od milion eura potrošenih na Instagram oglašavanje prošle godine, jasno je da brendovi ulažu u ovu društvenu mrežu.
Drugi, međutim, ostaju po strani, a jedan od glavnih razloga je to što (pogrešno) veruju da nemaju šta da objave.
Bilo da je Vaš biznis moderan ili tradicionalan, Instagram je idealno mesto za pronalaženje nove publike.
Nemojte upasti u zamku da mislite da Vaš biznis nema ništa vizuelno zanimljivo za objavljivanje.
Uz malo kreativnosti i strateškog planiranja, videćete da postoji mnogo toga što možete da objavite na Instagramu.
Evo devet razloga zašto bi trebalo da koristite Instagram kao posao, bez obzira koja je Vaša industrija.
1. Kupci to očekuju
Kupci će Vas tražiti na Instagramu.
Možda Vas traže posebno po imenu ili po hashtag-ovima koji se odnose na Vaš biznis ili lokaciju.
U svakom slučaju, loše je ukoliko Vas ne pronađu.
Čak i ako ne planirate da budete maksimalno aktivni na Instagramu, najbolja praksa je da napravite nalog koji, u najmanju ruku, sadrži ime preduzeća, kontakt informacije i nekoliko postova za predstavljanje biznisa.
Ne želite da ta pretraga ostane prazna – ili, što je još gore, da ih dovede do konkurenta.
2. To je znak poverenja
Posedovanje Instagram naloga – posebno verifikovanog Instagram naloga – je još jedan signal da je Vaše poslovanje ugledno, stvarno i transparentno.
Ako poslujete isključivo na mreži, veoma je vredno imati još jedan društveni nalog na kome Vaši klijenti mogu da upoznaju Vaš biznis.
3. Vaši klijenti i korisnici mogu da Vas taguju.
Recimo da klijentu nudite izuzetnu uslugu ili je kupac prezadovoljan proizvodom koji je upravo kupio od Vas. Vrlo je moguće da će otići na Instagram da podele utisak, a njihova sjajna recenzija je zlatna.
To je vrsta stvari u kojoj definitivno želite da budete tagovani kako bi se pojavila na Vašem Instagram nalogu.
Ali evo u čemu je stvar – ako za početak nemate Instagram nalog, klijent nikada neće moći da Vas označi i to je ogromna propuštena prilika.
4. Možete da tagujete i prodajete svoje proizvode
Ako prodajete proizvode, mogućnost deljenja Instagram fotografija i video zapisa koji se direktno povezuju sa tim proizvodima je od velikog značaja. Da biste iskoristili ovu funkciju, potrebno je da napravite katalog proizvoda sa svoje Facebook stranice (odakle Instagram preuzima informacije o proizvodu).
5. Možete ih poslati na Vaš sajt
To nisu samo proizvodi koje možete da prikažete sa svog Instagram naloga – to su i Vaše infografike, postovi na blogu i bilo koji drugi sadržaj koji objavljujete na svom sajtu.
Instagram je još jedna društvena mreža preko koje možete da dovedete saobraćaj na svoj sajt.
Takođe možete da uključite deljenje – share na Facebook-u ili Tvitter-u direktno sa Instagrama ili da koristite društvenu kontrolnu tablu koja Vam omogućava da objavite istu poruku na različitim društvenim kanalima u nekoliko klikova.
6. Upravljanje reputacijom na mreži
Kada je u pitanju upravljanje reputacijom na mreži i optimizacija pretraživača za ime Vašeg brenda, morate imati Instagram nalog. Vaša reputacija na mreži je kritična za poslovanje i iz tog razloga morate biti oprezni u pogledu toga šta se pojavljuje kada klijenti traže ime Vašeg preduzeća ili brenda.
Pored Vašeg sajta, Vaši društveni kanali se obično pojavljuju i na prvoj stranici rezultata pretraživača.
Iz tog razloga, najbolja je praksa da kreirate poslovne naloge na svim društvenim mrežama (uključujući Instagram) sa imenom Vašeg brenda, čak i ako ne planirate da ih često koristite.
Ideja je da kontrolišete stranicu rezultata pretraživača što je moguće kreiranjem profila i sadržaja koji upućuju na Vaš brend.
Na taj način, u slučaju da dobijete loš publicitet na mreži, Vaš sajt i nalozi na društvenim mrežama imaju šansu da se rangiraju iznad svakog negativnog sadržaja.
7. Vaši konkurenti su na Instagramu
Ako nemate Instagram nalog, a Vaši konkurenti imaju, dajete im konkurentsku prednost.
Ako ste zbunjeni kakav sadržaj da postavite na Instagram, pogledajte šta rade Vaši konkurenti. To će Vam dati i obilje inspiracije za ono što možete da uradite!
8. Umrežavanje
Instagram je takođe koristan alat za umrežavanje.
Možete da lajkujete, komentarišete i šaljete poruke drugim sličnim preduzećima ili pojedincima i da vremenom uspostavite odnos sa njima uz smislene interakcije.
Na taj način, ako ikada poželite da doprete do njih u stvarnom svetu ili naletite na njih na nekom događaju, već ćete postaviti temelje na Instagramu.
9. Možete privući talente
Kada god ljudi razmišljaju o radu sa ili za novu kompaniju, žele da znaju kako je to zaista.
Dajući im transparentan uvid u trenutke iza kulisa na Instagramu ( društvenim medijima uopšte) odličan je način da pokažete kulturu Vaše kompanije.
Ukoliko još uvek nemate otvoren nalog na instagramu, sada je pravi momenat da to uradite.
Mi Vam možemo pomoći sa otvaranjem naloga, dizajniranjem svih vrsta grafika, fotografijom i kreiranjem strateškog plana.
U slučaju da već imate nalog ali želite kvalitetniji sadržaj, tu smo za Vas.
0 коментара